Politica de Retur

In conformitate cu articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.

Pentru ca denuntarea sa fie completa, in afara de notificarea trimisa prin email ( sau confirmata telefonic ) trebuie sa trimiteti prin curier (Atentie: nu prin Posta Romana sau prin Prioripost) sau sa aduceti personal produsul (fara semne de uzura sau consum) impreuna cu:
a) Ambalajul/cutia originala nedeteriorata
b) toate accesoriile primite,
c) o copie a facturii si numarul AWB (numarul expeditiei prin care v-a fost livrat produsul).

la adresa de contact

Livrarea produsului nu trebuie sa depaseasca 10 zile de la data la care ati comunicat faptul ca doriti sa returnati produsul.

Clientul este responsabil de:
– Ambalarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.
– Plata serviciilor de curierat pentru retur

In conformitate cu prevederile ordonantei, rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului, adica data primirii in magazin/depozit al produsului. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. 

Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului. In maxim 12 de ore de la livrarea produsului, in cazul depistarii unor probleme de functionare, clientul poate solicita Sentexim returnarea produsului/produselor. Returnarea se va putea face numai in ambalajul original nedeteriorat si impreuna cu originalele documentelor comenzii respective. In acest caz, acestuia i se poate inlocui respectivul produs cu unul identic sau – daca acest lucru nu este posibil – poate primi inapoi suma platita pentru acel produs. Toata responsabilitatea asupra acestor defectiuni revine in sarcina importatorului/distribuitorului.        

 

Pentru returnarea produselor comercializate de Poro Online, ne puteti contacta telefonic . Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Conditii de garantie :

  1. Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul are obligatia de a respecta instructiunile de utilizare/intretinere predate de vanzator odata cu produsul si de a nu permite interventia neautorizata asupra produsului.
  2. In cazul unor defectiuni aparute in cadrul termenului de garantie, cumparatorul va contacta Poro Online SRL. Cumparatorul are obligatia de a pastra bonul (factura) de cumparare.
  3. In cazul unor vicii de fabricatie vanzatorul are obligatia de a repara sau inlocui produsul.
  4. Perioada maxima de remediere este de 15 zile conform art. 11(4) din legea 449/2003, cu conditia ca produsul sa fi fost utilizat conform instructiunilor de utilizare.
  5. Prin garantia oferita nu se incalca drepturile consumatorilor conferite de Legea 449/2003   si OG 21/1992 republicata.

Garantia se aplica numai pentru defectele de material sau de fabricatie.

  • SERVICE-UL ISI REZERVA DREPTUL DE A CONSTATA DACA PRODUSUL A FOST FOLOSIT IN MOD NECORESPUNZATOR, CONFORM INSTRUCTIUNILOR
  • Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

     

    Plata transportului pentru produsele aflate in garantie si trimise spre solutionare va fi suportata de catre Client.

 

 

Shopping Cart